۲۳بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی در اسدآباد

لیلا امیدی هم با بیان اینکه از بین ۱۰ هزار دانش آموز ابتدایی اسدآبادی در سال‌های گذشته ۹۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی و ۷۶ نفر از این دانش آموزان دوباره به برای تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ نفر از ۹۰ دانش آموز شناسایی شده به علت معلولیت جسمی و مهاجرت از تحصیل بازمانده اند.
کد خبر: ۷۵۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 24 June 2019
سرپرست فرمانداری شهرستان اسدآباد گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۵ و خوداظهاری افراد، ۴.۵ درصد افراد ۱۰ تا ۴۹ سال این شهرستان بی‌سواد هستند.

به گزارش ایسنا، امیدی در شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: سهمیه سال گذشته این شهرستان برای سوادآموزی ۳۲۰ نفر بوده که از این میزان سهمیه ۱۸۰ نفر تحت پوشش قرار گرفته و از نعمت و سواد نوشتن و خواندن برخوردار شدند.

وی در ادامه پوشش تحصیلی ابتدایی کشور را به صورت میانگین ۹۸ درصد برشمرد و افزود: در حال حاضر پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی در استان همدان و اسدآباد ۹۹ درصد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم با بیان اینکه از بین ۱۰ هزار دانش آموز ابتدایی اسدآبادی در سال‌های گذشته ۹۰ نفر بازمانده از تحصیل شناسایی و ۷۶ نفر از این دانش آموزان دوباره به برای تحصیل به مدرسه بازگردانده شدند، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ نفر از ۹۰ دانش آموز شناسایی شده به علت معلولیت جسمی و مهاجرت از تحصیل بازمانده اند.

غلامرضا همایی لطیف همچنین بستن مبادی بی‌سوادی را یکی از مهمترین اولویت‌های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی طرح خودآموز نهضت، طرح تشویقی و مشوق‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان برای بستن مبادی بی‌سوادی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار