راننده آژانس مسافر بر سارق دستگیر شد

دستگیری راننده آژانس مسافربری که پس از سرقت اطلاعات حساب مسافران به ویژه مشتریان دائمی آژانس در قالب خرید اینترنتی اقدام به تخلیه حساب آن ها می کرد.
کد خبر: ۷۵۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 16 June 2019

سرهنگ “بیژن جنتی” در تشریح این خبر گفت :در پي دریافت يک فقره پرونده شکايت مبني بر برداشت مبلغ ۳۵۶ میلیون ريال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی در قالب خرید اینترنتی ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان فردیس قرار گرفت .
وی افزود : در بررسی تراکنش های مالی از حساب شاکی مشخص شد که نامبرده در چندین مرحله اقدام به خرید بلیط اتوبوس و گوشی تلفن همراه از فروشگاه های اينترنتي با هويت غير واقعي کرده که با هماهنگی های صورت گرفته محل های حضور خریدار برای دریافت کالا ردیابی و در نهایت هویت اصلی متهم شناسایی شد .
سرهنگ جنتی گفت : تصویر متهم برای شناسایی در اختیار مالباخته قرار گرفت که بلافاصله از سوی وی شناسایی و مشخص شد که نامبرده راننده يک آژانس مسافربري در تهران است که در چند نوبت در سفر های داخلی و بين شهري راننده وی بوده است و احتمالا از رمز و اطلاعات کارت بانکي شاکي در طول مسیر و زمان تراکنش های مالی مطلع شده و اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب او کرده است .
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با تلاش کارشناسان پلیس فتا این آژانس مسافربری در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا شهرستان فردیس منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار