استاندار اصفهان:

حفظ بُعد مردمی بودن در مراسم های مذهبی الزامی است

استاندار اصفهان اظهارداشت: مداحان باید الگوی عملی برای دیگران باشند و با نیت خالص و برای رضای خدا در خدمت اهل البیت (ع) باشند.
کد خبر: ۷۵۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 09 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه اعضای کانون مداحان استان اصفهان، اظهارداشت: مداحان باید مدال افتخار نوکری امام حسین (ع) را قدر بدانند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه باید بُعد مردمی بودن در مراسم های مذهبی حفظ شود، اظهارداشت: به دلیل مردمی بودن این مراسم ها، ۱۴۰۰ سال است که برگزار می شود و باید این بُعد برای همیشه حفظ شود.
عباس رضایی با بیان اینکه مواردی که از سوی مداحان تشریح می شود باید همراه با استنادات کافی باشد، افزود: مسائل دینی باید به صورت تخصصی پیگیری و مطرح شود.
رضایی ساده زیستی و دوری از تشریفات را یکی از مسائل مهم روز جامعه خواهند و افزود: ورود جوانان به حوزه های مختلف ضروری است و باید به آنان بها داده و ظرفیت های آن بکار گرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه مداحان باید الگوی عملی برای دیگران باشند، افزود: باید با کنار گذاشتن هوای نفس برای استمرار راه امام حسین (ع) و اهل البیت تلاش کنیم.
استاندار اصفهان تاکید کرد: باید خلوص و تقوا را پیشه راه خود نماییم و با نیت خالص و برای رضای خدا در خدمت اهل البیت (ع) باشیم.
وی با اشاره به توزیع نذورات مردمی در هیأت مذهبی، اظهارداشت: مداحان باید بر رعایت مسائل بهداشتی در توزیع نذورات مردمی تاکید نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار