تلاش جهرم برای تبدیل شدن به مرکز اورژانس هوایی

فرماندار ویژه شهرستان جهرم از تلاش برای تبدیل این شهرستان به مرکز اورژانس هوایی جنوب استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 10 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایسنا:علی‌رضا صحراییان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و قدردانی از خبرنگاران در شهرستان جهرم، گفت: بر اساس توافق اولیه بین وزارت بهداشت و مرکز اورژانس کشور با دانشگاه علوم پزشکی جهرم، دو سوم هزینه راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی توسط وزارت بهداشت و یک سوم توسط دانشگاه علوم پزشکی جهرم تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه جهرم گفت: دولت یازدهم نگاه ویژه به رسانه‌ و فرهنگ دارد و این رویه در استان فارس و شهرستان جهرم نیز مد نظر بوده و است.

وی ابراز امیدواری کرد که فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم نیز در راستای همدلی و همراهی با اصحاب رسانه و هنرمندان شاهد تحول باشیم و گفت: صداقت، ارائه اطلاعات و اخبار صحیح از ویژگی‌های اصحاب رسانه است و خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با خرد جمعی باید از ظرفیت‌های بالقوه جهرم استفاده شود و خبرنگاران از جمله افراد توانمند و مورد وثوق در این راستا محسوب می‌شوند.

فرماندار ویژه جهرم همچنین از تهیه طرح توسعه استراتژیک این شهرستان خبر داد و گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی براساس ظرفیت شهرستان است و اگر این طرح 20 ساله، با موفقیت اجرایی شود، شاهد تغییرات مناسب و متوازنی بر اساس برنامه‌محوری خواهیم بود.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: مسئولان ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند.

بهرام بشیرزاده گفت: در همین راستا وظیفه اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی نظارت است نه اجرا و هنرمندان و صاحب‌نظران نیز باید طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند و ما آماده هرگونه همکاری و حمایت هستیم.

در این مراسم محسن نعمت اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم نیز گزارشی از فعالیت‌های این اداره در حمایت از اصحاب رسانه بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار