سارقان ۲۵ تن شمش مسی در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند که ۲۵ تن شمش مسی را به ارزش ۱۸ میلیارد ریال سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 04 March 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از ارجاء پرونده‌ای به پلیس آگاهی کرمانشاه مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه کامیون تریلی پس از مراجعه به یک شرکت صنعتی در تهران و جلب اعتماد مدیر و کارکنان آن اقدام به بارگیری ۲۵ تن شمش مسی به مقصد یکی از استان‌های جنوبی کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد این کامیون پس از بارگیری مسیر خود را به سمت کرمانشاه تغییر داده است، از این رو ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود و انجام کار‌های اطلاعاتی، توانستند یکی از عوامل سرقت را که فردی سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب سرقت ۲۵ تن شمش مسی با همدستی ۲ فرد دیگر اعتراف کرد و ماموران نیز با راهنمایی وی مخفیگاه همدستانش را شناسایی و در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آن‌ها نیز اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲ متهم دیگر نیز پس از مواجهه حضوری با همدست خود به جرم خویش اعتراف و عنوان کردند بار مسروقه را به ۲ نفر مالخر در شهر کرمانشاه به فروش رسانده اند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری مالخران نیز خبر داد و گفت: هر ۵ فرد دستگیر شده در جیان این پرونده پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار