انتخابات اتاق بازرگانی استان یزد برگزار شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: انتخابات اتاق بازرگانی استان یزد با ۲۹ کاندید در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 03 March 2019

محمد رضا علمدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی به صورت چهارسال یکبار، گفت: در استان یزد ۲۹ نفر کاندید انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی شدند که ۱۰ نفر از گروه بازرگانی، ۸ نفر صنعت، ۴ نفر معدن و ۷ نفر در گروه کشاورزی هستند.

وی افزود: از میان این کاندید‌ها پنج نفر از صنعت، ۳ نفراز کشاورزی، پنج نفر از بازرگانی و ۲ نفر از معدن به عنوان هیئت نمایندگان انتخاب می‌شوند.

علمدار ادامه داد: در پایان انتخابات پنج نفر به عنوان هیئت رئیسه که از بین این پنج نفر یک نفر به عنوان رئیس، دو نفرنایب رئیس، یک نفر خزانه دار و یک نفر عضو هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در استان یزد در حال حاضر ۸۷۰ کارت بازرگانی فعال است که ۷۶۱ کارت شرایط را برای رای دادن دارند و این مابه تفاوت به دلیل شرایطی است که در بخشنامه ذکر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به شرایط درج شده در بخشنامه برای انتخابات اتاق بازرگانی تصریح کرد: برای کارت‌های بازرگانی حقیقی باید یکسال و کارت‌های عمومی ۱۸ ماه از صدور آن گذشته باشد تا افراد بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار