کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق در عملیات بازدید از انبارهای نگهداری کالا در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 02 March 2019

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 4 میلیاردی کالای قاچاق در عملیات بازدید از انبارهای نگهداری کالا در سطح بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی اظهار کرد، گفت: به‌منظور حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان مازندران به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که به مدت 24 ساعت به اجرا در آمد، پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه از 35 انبار نگهداری کالا در سطح استان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: در این عملیات که با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های مورد نظر انجام شد، ماموران در بازدید ازچهار انبار نگهداری کالاهای قاچاق در سطح استان در مجموع 70 هزار عدد انواع مواد خوراکی ، 25 هزار نخ سیگار، 100 بسته تنباکو و 26 تن برنج خارجی قاچاق کشف و متصدیان این واحدها به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مسؤول یادآور شد: ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از 4 میلیارد ریال اعلام شد.

میرفیضی با اشاره به اینکه کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شدند، اظهار کرد: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

وی، پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه‌ریزی‌های ملی برای رشد و بالندگی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی ، تعطیلی کارخانه‌ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و همه آحاد جامعه برای مقابله با آن مسؤول هستند از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

بلاغ

 

اخبار مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار