برگزاری اجلاس سراسری روسای واحدهای استانی و موسسات آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در تبریز

سی ششمین اجلاس سراسری روسای واحدهای استانی و موسسات آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، 14 مرداد سالجاری در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۷۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 04 August 2015

به گزارش تابناک تبریز دکتر محمد امین فرد با اعلام این خبر افزود: مراسم افتتاحیه این اجلاس روز چهارشنبه، 14 مردادماه، از ساعت 14:30 با حضور دکتر اخباری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، استاندارآذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین استانی در مجتمع فرهنگی رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

امین فرد اظهارکرد: در این اجلاس سه روزه که با حضور اعضای هیات رییسه، روسای واحدهای استانی و موسسات آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با هدف تبیین برنامه های آتی دانشگاه برگزار خواهد شد، به مباحثی از جمله تبیین سیاست های جدید دانشگاه بر مبنای حکم و ماموریت وزیر علوم تحقیقات و فن آوری به ریس دانشگاه، بررسی راهکارهای گسترش آموزشهای مهارتی، افزایش بهره وری دانشگاههای علمی-کاربردی، افزایش اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه ها، ورود بخش های خصوصی به آموزش های مهارتی و... پرداخته خواهد شد.

وی از حضور احتمالی دکتر فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم اختتامیه خبر داد و افزود: در این نشست قرار است همفکری های لازم با مسئولان دستگاه های اجرایی و اهالی صنایع بزرگ و کارخانجات استان در خصوص گسترش آموزش های مهارتی و اشتغال انجام شده و زمینه های لازم برای این امر مهم بررسی و کارشناسی شود.

امین فرد، «فرهنگ خلاقیت و کارآفرینی، موتور محرکه اقتصاد مقامتی» را شعار این دوره از نسشت سراسری روسای واحدهای استانی و موسسات آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار