مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا:

پروژه‌های دهه فجر زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر امسال زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرد گفت: این شهرستان رتبه دوم بهره‌برداری از طرح‌های جهاد کشاورزی در استان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۷۱۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 12 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از تابناک، مرتضی ملکیان اظهار کرد: از ۲۲۰ برنامه ارسال شده به دفتر ستاد دهه فجر این شهرستان ۱۵۰ برنامه اجرا شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا یادآور شد: در دهه فجر امسال ۸۰ پروژه عمرانی، خدماتی و جهادکشاورزی در شهرستان با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده که ۱۸ میلیارد ریال از این مقدار تسهیلات، ۱۰۸ میلیارد ریال آورده بخش خصوصی و  ۱۶۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

ملکیان با بیان اینکه پروژه‌های دهه فجر امسال زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرد گفت: این شهرستان رتبه دوم بهره‌برداری از طرح‌های جهاد کشاورزی در استان را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان خاطرنشان کرد: حماسه بی‌نظیر مردم انقلابی این شهرستان در این روز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات شهرضا افزود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه راهپیمایی امسال در شهرضا و پنج روستای بخش مرکزی برگزار شد ادامه داد: حضور همه اقشار جامعه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال چشمگیر و بسیار بیشتر از سالیان گذشته بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا خاطرنشان کرد: یکی از ابعاد مهم راهپیمایی امسال پوشش رسانه‌ای وسیع آن توسط خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار