امام جمعه بافق:

مسئولان با قدرت و تفکر جلو روند/ دستاورد و موفقیت‌های ایران حرف اول را می‌زدند

امام جمعه بافق گفت: زندگی امروز با چهل سال گذشته قابل مقایسه نیست و تحول عظیمی در طول انقلاب رخ داده است.
کد خبر: ۷۱۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 02 February 2019

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق با اشاره به سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زندگی امروز را از نظر مادیت با قبل از انقلاب نمیتوان مقایسه کرد و تحول عظیمی در طول انقلاب رخ داده است.

وی افزود: نسل اول کشور کسانی بودند که در راستای استقرار نظام انقلاب اسلامی تلاش کردند، نسل دوم توانستند با وجود مشکلات بسیار، جنگ را اداره کنند.

خطیب جمعه بافق ادامه داد: نسل سوم و چهارم باید مدیریت خود را به نسل جدید منتقل کنند و نباید از قشر ارزشی فاصله بگیرند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دوران انقلاب تصریح کرد: مردم در آن دوران ایثار و فداکاری بزرگی برای نظام و انقلاب داشتند که این حرکت در دنیا بی نظیر بود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دستاورد‌های پیروزی انقلاب در آن دوران، کوتاه شدن دست بیگانگان از این کشور بود.

امام جمعه بافق به ویژگی‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ از مظلومان حمایت کرده ایم و تا ابد حمایت خواهیم کرد که ایران قدرت دارد.

وی با اشاره به دستاورد‌های نظام و پیشرفت کشور تصریح کرد:در عرصه علمی هشتمین کشور جهان هستیم و امروز فناوری ایران به جایی رسیده است که معادن زیرزمینی کشور با دستگاه‌های اختراع شده بومی به میزان آن پی برده می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: ۵سال دیگر ماهواره‌های بدون سرنشین در فضا جولان می‌دهد که این قدرت، قدرت ایرانی است.

وی افزود: ایران از لحاظ فناوری حرف اول را در دنیا میزند و امروز روی پای خود ایستاده است و به کشور‌های بیگانه وابسته نیست.

خطیب جمعه بافق طبق بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان گفت: مسئولان با قدرت و تفکر جلو بروند و فریب پیشنهادات دشمن را نخورند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: ایران تمام تجهیزات خود را آماده کرده که اگر کوچیک‌ترین حرکتی از طرف دشمن ایجاد شود آن‌ها را شکست می دهیم.

وی بیان کرد: چهل سال از انقلاب سپری شده و کشور با دشمنانی روبرو شده است، اما دستاورد‌ها و موفقیت‌های ایران با وجود تمام مشکلات حرف اول را می‌زند.

خطیب جمعه بافق خطاب به مردم گفت: امیدواریم اقتصاد کشور که به مردم فشار وارد کرده است رو به میزانی برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار