پس از کش و قوس های فراوان؛

رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد انتخاب شد

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتخاب شد. این سازمان به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی در دوره های قبل دچار حاشیه های فراوانی شده بود.
کد خبر: ۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 23 February 2015

به گزارش تابناک یزد، با استعفاي سيدحسين اعلايي از رياست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد و حاشیه های این ماجرا بالاخره در جلسه هيئت مديره سازمان براي انتخاب رئيس جديد سازمان رأي گيري شد و در نهایت و برخلاف رویه گذشته یک عضو حوان به عنوان رئیس سازمان انتخاب و معرفی شد.
در جلسه دیشب عليرضا فرشيد که تا پیش از این به عنوان نايب رئيس اول فعالیت میکرد به عنوان رئيس سازمان توسط هیئت مدیره انتخاب شد.
سيدحسين اعلايي نیز که تا پیش از این رئیس سازمان شناخته می شد به عنوان نایب رئیس اول هیئت مدیره انتخاب شد.
گفتني است سيدحسين اعلايي كه از پائيز سال گذشته رياست سازمان را بر عهده داشت،  به دليل بيماري و ناراحتي قلبي دوبار در بيمارستان بستري شد و به توصيه پزشكان معالج از اين سمت استعفاء داد .
عليرضا فرشيد دانشجوي كارشناسي ارشد مكانيك، در دورة ششم هيئت مديره به ترتيب در سمت هاي خزانه دار و نايب رئيس اول سازمان فعاليت كرده و در دورة پنجم هيئت مديره نيز عضو علي البدل رشته مكانيك بوده است .
وي متولد سال 1357 است و مدرك كارشناسي خود در رشته مكانيك را از دانشگاه يزد اخذ كرده است .
فرشيد تا به حال علاوه بر تدريس در دانشگاه و آموزش و پرورش در چند دستگاه دولتي و خصوصي مشاور تأسيسات مكانيكي بوده است .
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد با دارا بودن 5500 نفر مهندسان عضو در رشته هاي عمران ، معماري ، برق ، مكانيك ، نقشه برداري ، شهرسازي و ترافيك بزرگترين تشكل فني - تخصصي مردم نهاد استان يزد است.
شایان ذکر است حاشیه های این سازمان در خصوص مسائل مالی و برخی فعالیت ها در دوره های قبل مورد توجه سازمان های نظارتی قرار گرفته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار