نائب رئیس مجلس:

اگر اختیارات را به استان‌ها واگذار کنیم، می‌توانیم از این شرایط بیرون بیاییم

به گزارش تابناک تبریز، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی، نخبگان و مسئولان آذربایجان‌ شرقی بر واگذاری اختیارات لازم به استان‌ها تأکید کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند، اما زمانی می‌توانیم پاسخ دهیم که اختیارات به استان‌ها واگذار شود.
کد خبر: ۷۰۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 31 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست  رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی، نخبگان و مسئولان آذربایجان‌ شرقی بر واگذاری اختیارات لازم به استان‌ها تأکید کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند، اما زمانی می‌توانیم پاسخ دهیم که اختیارات به استان‌ها واگذار شود.

مسعود پزشکیان تأکید کرد: ضرورت دارد رهبر معظم انقلاب و سران سه قوا سیاست‌ها را مشخص کنند و سپس بر اساس عدالت، سهم هر کدام از استان‌ها را تخصیص داده و به استانداران اختیارات لازم داده شود، در این صورت می‌توانیم عقب ماندگی و یا مشکلات را از مسئولان هریک از استان‌ها مطالبه کنیم.

پزشکیان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بعد از 40 سال، نباید بی‌عدالتی باشد که متأسفانه هست و باید پاسخگو باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: مثلث علم، مشارکت و ایمان می‌تواند حتی کوه‌ها را هم جا به جا کند و باید به این سه موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
در این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی به بیان مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار