تابناک کهگیلویه وبویراحمد

در صورت مساعد بودن شرایط، پارک بانوان در دهه‌ی فجر افتتاح می‌شود/تا زمانی که بانوان به حاشیه رانده شوندجامعه به رشد و بالندگی لازم نخواهد رسید.

کاستی‌ها و نواقصات موجود در حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد، ناشی از عدم شناخت قابلیت‌های متعدد این قشر موثر جامعه و استفاده‌نشدن مطلوب از آنها است
کد خبر: ۶۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 31 July 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد رییس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای شهر یاسوج پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: تا زمانی که بانوان به حاشیه رانده شده و توانمندی‌های چشمگیر آنان مورد استفاده بهینه قرار نگیرد جامعه به رشد و بالندگی لازم نخواهد رسید.

زهرا زمانیبیان کرد: کاستی‌ها و نواقصات موجود در حوزه بانوان کهگیلویه و بویراحمد، ناشی از عدم شناخت قابلیت‌های متعدد این قشر موثر جامعه و استفاده‌نشدن مطلوب از آنها است.

زمانی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و به‌ویژه کمیسیون فرهنگی – اجتماعی این شورا به منظور رفع مسایل و مشکلات مختلف بانوان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در زمینه استفاده بهینه از ظرفیتهای بانوان کهگیلویه و بویراحمد روند رو به رشدی در این استان مشاهده می‌شود و امیدواریم در کمترین زمان ممکن، شاهد تحقق بیش از پیش خواسته‌های زنان در بخش‌های مختلف باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، زمانی ابراز داشت: در همین راستا و با توجه به برنامه‌‌ریزی‌‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده، عملیات اجرایی پارک بزرگ بانوان شهر یاسوج تیرماه امسال با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و مردم آغاز ‌شد.

وی  افزود: پارک بزرگ بانوان این شهر در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع واقع در حدفاصل خیابان پاسداران و بلوار دانشگاه یاسوج (له بنیو) که موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و طبیعتی بکر و زیبا دارد، در حال احداث است.

زمانی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط لازم پیش‌بینی می‌شود که این پارک در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره‌‌برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه از طرفی موجب جلب رضایت جامعه و به ویژه بانوان شده و از طرف دیگر این مهم آغازی برای تداوم خدمت‌رسانی به دختران و مادران این مرز و بوم باشد.

زمانی اظهار داشت: احداث کتابخانه، استخر شنا، زمین فوتبال، پیست‌‌های اسکیت، دوچرخه‌سواری و موتورسواری، سالن اجتماعات، نمازخانه و بازارچه‌‌های ویژه برای اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدات بانوان هم‌استانی در این پارک پیش‌‌بینی شده است.

وی اعتبار پیش‌‌بینی شده برای احداث پارک بزرگ بانوان یاسوج را افزون بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: به طور حتم با راه‌اندازی این طرح، بخش عمده‌ای از مشکلات بانوان مرکز استان در زمینه انجام ورزش‌های همگانی و تفریحات سالم مرتفع خواهد شد.

زمانی ایجاد شادابی، تقویت روحیه نشاط و سرزندگی و کمک به استحکام بنیان خانواده را از اهداف مهم راه‌‌اندازی این پارک اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار