از عیادت سرپرست فرمانداری لاهیجان از آتش‌نشان فداکار تا پرداخت ۷۵ درصد تسهیلات مشخص شده برای اشتغالزایی روستایی / جانبازی: لاهیجان پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی

تابناک / سرپرست فرمانداری لاهیجان و هیئت همراه با حضور در بیمارستان ۲۲ آبان، از «جعفر محمد زاده» آتش‌نشان زحمتکش و فداکار لاهیجانی که در حادثه آتش‌سوزی گسترده صبح امروز دچار دودگرفتگی و مشکل تنفسی شده بود عیادت کردند.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 30 November 2018
عیادت سرپرست فرمانداری لاهیجان از آتش‌نشان فداکار + تصاویر

تابناک / سرپرست فرمانداری لاهیجان و هیئت همراه با حضور در بیمارستان ۲۲ آبان، از «جعفر محمد زاده» آتش‌نشان زحمتکش و فداکار لاهیجانی که در حادثه آتش‌سوزی گسترده صبح امروز دچار دودگرفتگی و مشکل تنفسی شده بود عیادت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ امیر جانبازی در این دیدار با آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای این آتش‌نشان اظهار داشت: آتش‌نشانان نمونه بارزی از خدمتگزاران به مردم هستند که از جان خود می‌گذرند تا مردم در ایمنی، آسایش و آرامش باشند.

وی در گفت‌وگو با محمد زاده از زحمات او و سایر آتش‌نشانان تقدیر کرد و خواستار مراقبت و پیگیری تا زمان بهبودی کامل این آتش‌نشان زحمت‌کش شد.

در این دیدار، گنجه خسروی قائم‌مقام شهردار، دکتر رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، خیراندیش سرپرست سازمان آتش نشانی و رئیس بیمارستان ۲۲ آبان نیز حضور داشتند.

همچنین سرپرست فرمانداری لاهیجان در حاشیه این دیدار از سایر بخش‌های اورژانس بیمارستان ۲۲ آبان بازدید و در جریان روند خدمات‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

شایان‌ذکر است صبح امروز در جریان آتش‌سوزی گسترده سه باب مغازه و بخشی از سقف یک‌خانه در خیابان جمهوری لاهیجان یکی از آتش‌نشانان دچار دودگرفتگی و مشکل تنفسی شده بود که به بیمارستان منتقل شد.

خوشبختانه حال عمومی آتش نشان فداکار لاهیجانی رضایت بخش است.

 

 
لاهیجان پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی / پرداخت ۷۵ درصد تسهیلات مشخص شده برای اشتغالزایی روستایی
 
 

تابناک / سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در رابطه با طرح بوم‌گردی در شهرستان، خاطرنشان کرد: لاهیجان جزو شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی بوده و ازجمله شهرستان‌هایی است که بیشترین پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ امیر جانبازی ظهر امروز در کارگروه اشتغال شهرستان لاهیجان عنوان کرد: در حوزه اشتغال‌زایی و اشتغال‌زایی روستایی شهرستان لاهیجان آمار و عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار تاکنون مجموعاً ۲۲۴ فقره تسهیلات با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان در بخش اشتغال‌زایی روستایی پرداخت‌شده است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان ادامه داد: از سهمیه مشخص‌شده برای لاهیجان تاکنون ۷۵ درصد تسهیلات پرداخت‌شده و درصد بسیاری نیز آماده پرداخت می‌باشد و حتی با پیگیری بیشتر می‌توان از سهم ۱۰۰ درصدی شهرستان نیز بیشتر پرداخت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: بانک‌ها باید پیگیری بیشتری داشته باشند تا مابقی تسهیلات باقی‌مانده نیز پرداخت و زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان عزیزمان فراهم شود.

جانبازی در پایان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در رابطه با طرح بوم‌گردی در شهرستان، خاطرنشان کرد: لاهیجان جزو شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح بوم‌گردی بوده و ازجمله شهرستان‌هایی است که بیشترین پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار