بازگشایی نمایشگاه «گیس گلابتون» در نیشابور

آثار دو هنرمند و بانوی صنعتگر نیشابوری در قالب نمایشگاه صنایع دستی با عنوان« گیس گلابتون» در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 28 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، «گلناز ناصری» و «مونا شیرزاد» دو تن از بانوان نیشابوری تعداد ۱۵۰ اثر خود را شامل زیور آلات، کاشی و همچنین گلیم و سفال در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم و هنرمندان قرار دادند.

مسئول مجتمع های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در حاشیه برپایی این نمایشگاه ابراز کرد: گلناز ناصری دانش آموخته کارشناسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور و مونا شیرزادکاردانی گرافیک از دانشگاه فنی وحرفه ای سبزوار می باشد ودارای ۷ سال سابقه کار هستند.

حمید رضا آتشی افزود: این دو هنرمند تعداد ۱۵۰ اثرشامل نقاشی، ویترای، کیف های گلیمی، سفال، سرامیک، شیشه، فیروزه، دستبند و انگشتر در ابعاد ۲.۲ تا ۷۰.۱۰۰ و با موضوع هنر ایرانی واسلامی در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی اثار هنری و سنتی هنرمندان نیشابوری به شهروندان ومسافران وایجاد بستری برای حمایت از هنرمندان عنوان کرد.

نمایشگاه صنایع دستی «گیس گلابتون» تا هشتم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ ظهرو ۱۷ الی ۲۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار