برق گرفتگی، جان شش کارگر مازندرانی را گرفت

چگونه 12 کارگر مازندرانی در مهر ماه جان باختند ؟

۸۸ نفر که چهار نفر آن زن بودند نیز مهر ماه امسال به دلیل حوادث کار مصدوم و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۶۷۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 11 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۲ کارگر مازندرانی مهر ماه امسال به دلیل سقوط از بلندی و برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه در سال‌های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار همین دو مورد بود، افزود: ۶ کارگر در شهرستان‌های تنکابن و بهشهر و بقیه در آمل، بابلسر، ساری، سوادکوه، نور و فریدونکنار در حین کار جان باختند.

عباسی گفت: ۵ تن از کارگران جان باخته بین ۴۱ تا ۵۰ سال داشتند، اما یک کارگر با بیش از ۶۱ سال سن و یک کارگر کمتر از ۲۰ سال نیز در فهرست جان باختگان سوانح کارگری در مهرماه قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۸۸ نفر که چهار نفر آن زن بودند نیز مهر ماه امسال به دلیل حوادث کار مصدوم و به پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان است، افزود: داشتن برنامه ایمنی هنگام کار، رعایت استاندارد‌های ملی و جهانی و آموزش نیروی کار از مهمترین راهکار‌های کاهش حوادث ناشی از کار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار