مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد؛

اختصاص ۲۵ درصد از ظرفیت سهمیه استخدامی به خانواده های ایثارگران

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از تسهیلات مختلف برای تحصیلات علمی و مادی به خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 14 October 2018

علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در نشست شورای هماهنگی مدیران امور اقتصادی و دارایی استان گفت: اشتغالزایی ۶۰ درصد از ایثارگران در اداره کل در پست‌های مدیریتی، تخصیص ۲۵ درصد از ظرفیت سهمیه استخدامی به ایثارگران، اجرای قوانین ایثارگری و اجرای ماده ۵۱ قانون جامع خدمات رسانی به آنها از جمله اقدماتی است که برای ایثارگران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر در امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های ششم توسعه برای ایثارگران گفت: مدیران کشور در این زمینه توجه خاصی دارند و از نظر تامین بودجه و تسریع در اجرا نیز باید اقدامات اساسی انجام دهیم.

ثقفی افزود: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز اقداماتی از جمله تجلیل از کارکنان و پرسنل دستگاه‌ها در کنار خانواده ایثارگران انجام شده که امیدواریم در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت شاهد توسعه آن باشیم.

مشاور وزیر در امور ایثارگران با بیان اینکه باید نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران توجه ویژه‌ای داشته باشیم تصریح کرد: بر اساس قوانین و ضوابط، تسهیلات مختلف برای تحصیلات علمی در رشته‌های مختلف دانشگاهی و تسهیلات مادی نیز به طور ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران تعلق می‌گیرد.

نشست شورای هماهنگی مدیران امور اقتصادی و دارایی استان با حضور مشاور وزیر در امور ایثارگران برگزار شد.

ارائه گزارش از آخرین وضعیت ایثارگران و تشریح مشکلات موجود در حوزه آنها از مهمترین مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار