امام جمعه موقت میبد:

هیچ توافقی مانع استکبار ستیزی ملت ایران نمی‌شود

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه مردم ایران استکبار ستیزی را عبادت می‌دانند و هیچ توافقی مانع این استبکار ستیزی نیست، گفت: آل‌سعود چهره واقعی خود را در یمن به جهانیان ثابت کرد.
کد خبر: ۶۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 26 July 2015
به گزارش تابناک یزد، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میبد، با اشاره به برجام هسته‌ایی، به بیانات نورانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر اشاره کرد و اظهار داشت: در مساله برجام و برنامه جامع هسته‌ای و هرچیزی که در این رابطه گفته شود، پرچم‌دار این انقلاب یعنی مقام معظم رهبری صریح، روشن، کامل و وافی بر آن تاکید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز هم به طرف‌های مقابل اعتمادی نداریم و مهمترین کسی که مقابل ما ایستاده را شیطان بزرگ می‌دانیم، تصریح کرد: ممکن است دشمنان با وسوسه‌ها و بعضی از فریب‌ها خواسته باشند بعضی نکات را که جزو خطوط قرمز ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب را دور بزنند.

وی  با تاکید بر اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به عنوان یک عبادت در میان ملت ما مطرح است، گفت: این شعار همچنان محور اصلی سیاست‌های ملت بزرگ ایران در مجامع و محافل است و مردم ما دشمنی با استکبار را عبادت می‌دانند.

حسنی با اشاره به تجمع اخیر زنان در دفاع از حجاب، عفاف و اعتراض به وضع بدحجابی در شهرستان میبد، گفت: در جامعه دینی زشتی‌ها و پلشتی، کم کاری، گرانفروشی، اختلاص، رشوه و کم‌فروشی نباید وجود داشته باشد چرا که همه اینها منکر است و باید جلوی این امور گرفته شود.

حسنی افزود: بنابراین امر به معروف و نهی از منکر که حداقل تذکر لسانی و زبانی است وظیفه همه ماست و در هرجایی از کشور و شهر ما اگر کسی تذکر لسانی داد امر به معروف و نهی از منکر کرد هم مردم  و هم دستگاه‌های ذی‌ربط مانند نیروی انتظامی، ستاد احیا و دستگاه قضایی باید حمایت کنند.

امام جمعه میبد جنایت آل‌سعود در طول 4 ماه اخیر علیه کشور فقیر، مظلوم و بی‌پناهی مثل یمن و تخریب تمام زیرساخت‌های این کشور را از خوی وحشیانه این رژیم توصیف کرد و گفت: تخریب زیرساخت‌های این کشور فقیر و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان نشان دهنده خوی واقعی این رژیم وهابی ظالم است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار