تریبون نمازجمعه حلال مشکلات جامعه

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: بسیاری از مشکلات کشور با بهره گیری از تریبون نماز جمعه حل شده است.
کد خبر: ۶۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 25 July 2015
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: بسیاری از مشکلات کشور با بهره گیری از تریبون نماز جمعه حل شده است.

به گزارش ایرنا؛حجت الاسلام سید صادق حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان بیان کرد: بسیاری از مسائلی که از تریبون نماز جمعه بیان شده در ارتقای فرهنگ عمومی اثر بخش بوده است.

وی گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه یکی از اثر بخش ترین با ظرفیت ترین نهادهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنا نهاده شد.

وی یادآوری کرد: پنجم مرداد 58 سالروز نخستین نماز جمعه در تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی و به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان اضافه کرد: در فضیلت حضور در نماز جمعه آیات و روایات بیشماری وجود دارد که این امر بیانگر اهمیت و جایگاه نماز جمعه است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: هم اینک آیین نمازجمعه در بیش از 830 نقطه کشور و 24 نقطه استان همدان اقامه می شود و به زودی در دو منطقه از استان همدان نیز نماز جمعه اقامه می شود.

وی تاکید کردک دشمنان نظام با پی بردن به اهمیت و ظرفیت و جایگاه نماز جمعه اقدام به بمباران این آیین مذهبی کردند و برای جلوگیری از روشنگری در این سنگر پنج نفر را در محراب نماز به شهادت رساندند.

وی از مدیران و مسوولان خواست با توجه به مردمی بودن اداره نماز جمعه نسبت به کمک به این نهاد اثر بخش و حمایت و تقویت آن همت گمارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار