ظرفیت گردشگری تفرجگاه عینالی جوابگوی سرمایه گذاری بخش خصوصی است

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز از تفرجگاه عینالی بعنوان یکی از ظرفیتهای مهم گردشگری تبریز نام برد و گفت: زمینه استفاده و بهره گیری کامل از این ظرفیت فراهم می شود.
کد خبر: ۶۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 25 July 2015

به گزارش تابناک ، مسعود برزگر جلالی با تشریح ویژگی های منطقه اظهار داشت: تفرجگاه زیبای عینالی در قسمتی از کوهستان سرخابی رنگ شمال شهر تبریز دارای ویژگی طبیعی منحصربفرد است. وجود بنای تاریخی عون بن علی، احداث بنای یادمان شهدای گمنام و دفن 8 تن شهید گمنام والا مقام ، ایجاد امکانات رفاهی تفریحی از قبیل تله کابین بر زیبایی و اهمیت گردشگری این تفرجگاه افزوده است که نه تنها برای گردشگران داخلی بلکه ظرفیت پذیرش تورهای خارجی را به لحاظ ویژه گی های منحصربفرد طبیعی این منطقه داراست.

مسعود برزگر جلالی اعلام کرد: وضعیت امکانات رفاهی و خدماتی موجود در این مجموعه گردشگری برای ارائه خدمات به خیل عظیم مسافران و همشهریان مناسب نیست.

وی برون رفت از این کمبودها را در گرو بهره گیری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: باتوجه به وجود شاخصه های مهم گردشگری مانند جاذبه های طبیعی همچنین امکانات و زیرساخت های فراهم شده از قبیل راه های دسترسی، به عنوان بستری آماده برای سرمایه گذاری و ساخت طرح های نوین گردشگری می تواند میزبان سرمایه گذاران صنعت گردشگری باشد.

مدیرعامل سازمان به برگزاری فراخوان شناسایی سرمایه گذار در تفرجگاه عینالی اشاره نمود و گفت : با توچه به بررسی های انجام یافته سازمان بسته سرمایه گذاری آماده شد که در آن بیش از بیست و پنج طرح برای سرمایه گذاری پیشنهاد شده است و آماده عقد قرارداد با علاقمندان به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار