کسب رتبه برتر مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی رضائی صوفی ظهر امروز در جلسه دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به وجود 18 مرکز و واحد این دانشگاه در استان اظهار کرد: 35 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گیلان تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 25 July 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی رضائی صوفی ظهر امروز در جلسه دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به وجود 18 مرکز و واحد این دانشگاه در استان اظهار کرد: 35 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور گیلان تحصیل می‌کنند.

وی به عضویت 90 عضو هیئت علمی با استفاده از سیستم آموزش نیمه حضوری و مجازی در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور گیلان اشاره کرد و افزود: به منظور تربیت دانشجویان متعهد، آگاه و دستیابی به اهداف عالیه علمی و آموزشی سیستم آموزش از راه دور در دانشگاه مذکور راه‌اندازی شده است.

رضائی صوفی با بیان اینکه سرعت، دقت و فراگیری در آموزش از راه دور منحصر به‌فرد است، تصریح کرد: استقبال همگانی برای تحصیل در نظام آموزشی مذکور نیازمند طراحی سیستم‌های کیفی جدید و فعالیت در بخش‌های مجازی و سایبری برای دستیابی به شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان بر تعریف و لحاظ کردن روش‌های جدید آموزشی برای توسعه و ارتقای کیفی در این دانشگاه تاکید کرد و گفت: بی‌تردید اجرای روش‌ها و ایده‌های جدید در توسعه آموزش همگانی موجب توسعه کیفی دانشگاه و تربیت دانشجوی متعهد و توسعه یافته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره با کسب رتبه هشتم پژوهش دانشگاه پیام نور گیلان بین دانشگاه‌های دولتی کشور، خاطرنشان کرد: دانشگاه مذکور رتبه دوم سرآمدان دولت الکترونیک بین دستگاه‌های دولتی در کشور را کسب کرده است.

رضائی صوفی از کسب رتبه نخست در انجام فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه دانشجویی دانشگاه پیام نور گیلان بین دانشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: دانشگاه مذکور رتبه نخست حوزه تربیت بدنی بین دانشگاه‌های پیام نور کشور را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان به رضایتمندی نهادهای اجتماعی و نظارتی استان در موضوع‌های پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی از این دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور گیلان رتبه برتر مدیریت فرهنگی در موضوع‌های عفاف و حجاب را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور گیلان رتبه سوم تیم رباتیک دانشجویان در مسابقات کشوری را کسب کرده است، اظهار کرد: کسب مقام قهرمانی در رشته ورزشی تکواندو خواهران بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد از دیگر دستاوردهای دانشگاه پیام نور گیلان در کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار