همزمان با هفته دولت

زمین چمن مصنوعی روستای سخوید شهرستان تفت افتتاح شد

همزمان با هفته دولت زمین چمن مصنوعی روستای سخوید شهرستان تفت با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از مسئولان محلی و روستاییان با یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 01 September 2018

محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت گفت: هفته دولت زمان مناسبی برای بیان خدمات نظام و انقلاب است، امیدواریم که‌ با افتتاح زمین چمن مصنوعی سخوید زمینه برای فعالیت های ورزشی بیشتر در بین جوانان روستا فراهم شود.
وی اظهار داشت: زمین یادشده مطابق استانداردهای لازم با امکانات جانبی در زمینی به مساحت هزار مترمربع با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، بخشداری نیر، دهیاری، و خیرین منطقه احداث ‌شد.
همچنین ستاد بزرگداشت هفته دولت تفت در گزارش دیگری از بهره برداری پروژه گازرسانی به 15 روستای دهستان دهشیر این شهرستان خبر داد .
این پروژه با صرف 82 میلیارد ریال هزینه با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
به گفته فرماندار تفت پروژه گازرسانی به روستاهای دهشیر بعد از 10 ماه توقف، حدود سه ماه پیش مجددا شروع شد و امروز مردم 15 روستا از این نعمت بهره‌مند هستند و به زودی بقیه روستاهای دهستان به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.
در اجرای پروژه یادشده 55 کیلومتر شبکه پلی اتیلن، سه هزار و 400 متر خط تغذیه چهار اینچ ، و نصب یک ایستگاه تی بی اس با ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعب بر ساعت با قابلیت نصب هزار انشعاب خانگی و تجاری انجام شد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار