رئیس هیات هندبال فارس با انتقاد از عدم‌حمایت مالی برخی کارخانه‌های فارس از تیم‌های استان گفت: با وجود تیم های خوب در استان، برخی ترجیح می‌دهند که حامی تیم‌های پایتخت باشند!
کد خبر: ۶۴۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ 28 August 2018

پاکدل با انتقاد از برخی مدیران کارخانه‌های فارس که اسپانسر تیم‌های خارج از استان شده و تبلیغات خود را با رقم های میلیاردی بر پیراهن بازیکنان این تیم ها انجام می دهند، نیز گفت: باوجوداینکه تیم‌های ارزنده‌ای در استان فارس در رشته‌های گوناگون وجود دارد، گاهی کارخانه‌های ما حمایت مالی خود را از تیم‌های پایتخت انجام می‌دهند که واقعاً جای تعجب دارد، آن‌هم در شرایطی که در همین رشته هندبال، استان فارس حرف نخست را می‌زند.

وی همچنین گفت: اگر اداره امور مالیاتی کمک می کرد، بسیاری از کارخانه ها از طریق بخشش مالیات و یا 27صدم درصد از ارزش افزوده که طبق قانون باید به ورزش اختصاص یابد، می توانستند اسپانسر تیم های ورزشی باشند به طوری که با کمک 50میلیونی یکی از همین کارخانه ها هندبال بانوان ما به لیگ آمد اما متاسفانه دیگر همکاری نکردند.

رئیس هیات هندبال استان فارس در پایان نیز گفت: از مسؤولان استان و حامیان مالی تیم‌های ورزشی انتظار داریم که 2 تیم هندبال کازرون و شهید چمران لارستان را در رقابت‌های آسیایی حمایت کنند تا این تیم‌ها افتخاری دیگر نصیب استان و کشور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار