باخت تیم امید مقابل میانمار تبانی نبود

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره باخت تیم ملی ایران در برابر میانمار توضیحاتی ارائه داد و البته این باخت را تبانی ندانست.
کد خبر: ۶۴۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 23 August 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به باخت تیم ملی امید ایران در برابر میانمار در چارچوب رقابت‌های آسیایی که با هدف روبه‌رو نشدن با کره جنوبی انجام گرفت، گفت: عنوان این اقدام که از سوی تیم ملی امید ایران سر زد را نمی‌توان تبانی گذاشت و چنین اقدامی برای مواجه نشدن با رقبای قدر تمام دنیا مرسوم بوده و روی می‌‎دهد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در برخی رسانه‌ها از عنوان تبانی برای این اقدام بازیکنان تیم ملی ایران استفاده شده که اشتباه است، افزود: بر اساس تعاریف، تبانی وقتی روی می‌دهد که دو طرف بر سر یک نتیجه به توافق برسند ولی این اقدام در بازی ایران و میانمار رخ نداد.

وی اضافه کرد: در عین حال کادر فنی تیم همه جوانب را در نظر نگرفته بود و از سوی دیگر عربستان هم به همین شکل از کره شمالی باخت تا سرگروه نشود و به این ترتیب ایران سرگروه و نهایتا با کره مواجه شد.

جمالی نوبندگانی با تأکید بر اینکه تیمی که برای قهرمانی به رقابت‌های آسیایی پا می‌گذارد، نباید ترسی از مواجه شدن با تیم‌های دیگر داشته باشد، ادامه داد: چنین اقداماتی به بازیکنان تیم ملی القا می‌کند که ما از مواجه شدن با تیمی مانند کره ترس داریم و قطعا در صورت نتیجه نگرفتن در برابر این تیم اولین انتقاد و دلیل برای باخت همین مسئله خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: چنین شیوه‌ای نباید به صورت علنی و رسانه‌ای اعلام شود تا روحیه بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد در هر صورت امیدواریم تیم ملی امید ایران برابر امید کره جنوبی نمایش قابل قبولی داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار