فرماندار سنندج:

نگهداری‌«آبیدر»به‌فراموشی‌سپرده‌شده‌است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: متأسفانه نگهداری پارک جنگلی آبیدر سنندج به فراموشی سپرده شده است.
کد خبر: ۶۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 08 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمدابراهیم زارعی در جلسه علنی شورای شهر سنندج که با حضور اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه درآمدهای شهرداری سنندج از محل درآمدهای ارزش افزوده بسیار کاهش یافته و این وضعیت واقعاً نگران‌کننده است.

وی با اشاره به بررسی‌ها خود گفت: گزارش‌های ارائه شده رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر سنندج امیدوارکننده است! و به سمتی پیش می‌رویم که پروژه‌های بزرگی در سطح شهر اتفاق می‌افتد اما نباید پروژه‌های عمرانی ریز را فراموش کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر بیشتر به احداث بلوار و خیابان توجه کرده‌اند، گرچه این کار مهم اما باید به پروژه‌های عمرانی ریز و پیاده‌راه‌های خیابان‌های سطح شهر نیز توجه شود چراکه نبود پیاده‌راه یکی از معضلات جدی در سنندج است و لازم است یک نهضت پیاده‌راه در سطح شهر شکل بگیرد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به  پارک جنگلی آبیدر گفت: متأسفانه نگهداری آبیدر سنندج به فراموشی سپرده شده است و از لحاظ اعتباری برای نگهداری آبیدر کمک می‌کنیم.

زارعی با تاکید بر ساماندهی صنوف آلاینده در سطح شهر افزود: باید جریمه‌های ماده 100 افزایش یابد تا دیگر تخلفاتی صورت نگیرد چراکه اکنون میزان جریمه‌ها بازدارنده نیست.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار