سرهنگ نورااله خادم

آغاز طرح تابستانه پلیس درایلام

این طرح از جمعه به طور رسمی آغاز و تا چهارم مهرماه ادامه دارد که در واقع نظارت در جاده های استان در طول این مدت بیشتر می شود.
کد خبر: ۶۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 17 July 2015

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ نورالله خادم ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از روزجمعه به طور رسمی آغاز و تا چهارم مهرماه ادامه دارد که در واقع نظارت در جاده های استان در طول این مدت بیشتر می شود.

وی بیان کرد: در این مدت حجم سفرهای تابستانی افزایش می باید که قطعا نظارت در جاده ها نیاز بیشتری پیدا می کند و به همین منظور از فردا تیمهای پلیس راه در جاده های استان بیشتر می شود.

خادم با اشاره به اینکه در این ایام سفرهای زیادی انجام می شود، گفت: در این مدت برخورد با رانندگان متخلف نیز شدیدتر می شود و خودروهای با تخلفات بالا به پارکینگ انتقال داده می شود.

این مسئول با اشاره به عید فطر اظهار داشت: به مناسبت فرار رسیدن عید فطر ترخیص خوردها و موتورسیکلت هایی که در پارکینگ قرار دارند، انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در مصلی شهر ایلام، اظهار داشت: در روز عید فطر در میدان دادگستری تا مصلی شهر ایلام محدودیتهای ترافیکی اجرا می شود و ماشینی حق پارک در این مسیر را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار