اکران روز رستاخیز در مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه روز رستاخیز در مشهد اکران می‌شود، گفت: نظر موافق علما برای اکران این فیلم گرفته شده است.
کد خبر: ۶۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 15 July 2015
سعید سرابی ظهر امروز در حاشیه جلسه تفسیر قرآن که در محل مهدیه مشهد برگزار شد با اشاره به حواشی اکران فیلم روز رستاخیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فیلم در استان خراسان رضوی اکران می‌شود البته در مشهد با چند روز تاخیر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اعتراضات به فیلم صورت گرفته آیا ممکن است مانع اکران فیلم شود، تصریح کرد: پیش‌بینی من این است که مشکلی صورت نمی‌گیرد منتها آن طوری که من به همراه صاحبان فیلم و حوزه هنری در جریان هستم حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نقش جدی در اکران این فیلم دارد و هماهنگی با دفاتر مراجع علما داشته و نظر موافق علما را دریافت کرده است.

وی با تأکید بر اینکه در تمام کشور نسخه اصلاحی فیلم اکران می‌شود، یادآور شد: نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شد تایم زمانی زیادی داشت و تغییراتی در نسخه اصلاح شده صورت گرفته و قرار است در تمام کشور این نسخه اکران شود.

سرابی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه سینماهایی در مشهد مسئول اکران این فیلم هستند، ادامه داد: قطعاً سینمای هویزه یکی از حوزه‌های اکران فیلم هست اما در مورد اکران در سایر سالن‌های سینمایی باید تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار