آغاز دور دوم سفرهای تابستانی در البرز

کد خبر: ۶۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 15 July 2015
سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسراز استقرار شبانه‌روزی  چهار اکیپ راهداری در جاده کرج ـ چالوس خبرداد.
آرمان خاقانی درگفت وگوبا خبرنگارخبرگزاری دانشجوان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: با پایان ماه مبارک رمضان دور دوم سفرهای تابستانی آغاز و محورهای استان به ویژه کرج- چالوس پرتردد می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: راهداری گچسر برای این که زمینه سفرایمن و راحت را برای مسافران فراهم کند اقدام به استقرار اکیپ‌های راهداری درمحور کرج – چالوس کرده است.
خاقانی افزود: درحال حاضر چهار اکیپ راهداری به طور شبانه‌روزی در این محور مستقر شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.
وی ادامه داد: این اکیپ‌ها مدام در مناطق مختلف این محور در حال گشت زنی هستند تا درصورت بروز مشکل بتوانند درکوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران خدمات رسانی و موانع پیش آمده را رفع کنند.
این مسئول با اشاره به هدف استقرار این اکیپ‌ها افزود: توسعه خدمات راهداری و رفع مشکلات از مهم‌ترین اهداف استقرار این اکیپ‌ها بوده است.
این مسئول در ادامه سخنان خود از اجرای عملیات لق‌گیری سنگ‌های معلق در محور کرج ـ  کندوان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن این محور و ایمن‌سازی تمام طول این مسیر،‌ لذا با تمهیدات اندیشیده شده و با کمترین هزینه ایمنی بیشتری را برای استفاده کنندگان از این مسیر فراهم خواهیم کرد.
خاقانی تأکید کرد: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت که در محور کرج ـ چالوس در حال اجرا است نیز این اداره با توجه به حفاظت از بیت‌المال لق‌گیری سنگ‌ها قبل از رسیدن روکش آسفالت به این نقاط در دستور کار قرار داده است.
وی در پایان گفت: هدف ما برای ارتقای هر چه بیشتر ایمنی مسیر به خصوص در پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر است که مسافران با امنیت هرچه بیشتر از این جاده زیبا عبور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار