استقرار شبانه روزی اکیپهای راهداری در جاده چالوس

کد خبر: ۶۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 15 July 2015
سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسر گفت: همزمان با دور دوم سفرهای تابستانی چهار اکیپ راهداری به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج ـ چالوس گشت‌زنی می‌کنند.
 آرمان خاقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت:  همزمان با شروع دور دوم سفرهای تابستانی 4 اکیپ راهداری به طور شبانه‌روزی در جاده کرج ـ چالوس گشت‌زنی خواهند کرد و خدمات لازم را به مسافران می‌دهند.
وی افزود: توسعه خدمات راهداری و رفع مشکلات از مهمترین اقداماتی است که مورد توجه قرار دارد لذا با فعال کردن اکیپ‌های راهداری تلاش می‌کنیم تا به مسافران خدمات رسانی درست را انجام دهیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود از اجرای عملیات لق‌گیری سنگ‌های معلق در محور کرج ـ  کندوان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن این محور و ایمن‌سازی تمام طول این مسیر،‌ لذا با تمهیدات اندیشیده شده و با کمترین هزینه ایمنی بیشتری را برای استفاده کنندگان از این مسیر فراهم خواهیم کرد.
خاقانی تأکید کرد: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت که در محور کرج ـ چالوس در حال اجرا است نیز این اداره با توجه به حفاظت از بیت‌المال لق‌گیری سنگ‌ها قبل از رسیدن روکش آسفالت به این نقاط در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: هدف ما برای ارتقای هر چه بیشتر ایمنی مسیر به خصوص در پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر است که مسافران با امنیت هرچه بیشتر از این جاده زیبا عبور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار