عید فطر جلوه‌ای از اتحاد جهان اسلام است

کد خبر: ۶۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 14 July 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرزگفت: نمایش وحدت و اتحاد مسلمانان درروزعید فطرزمینه ناامیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام سید عباس مسعودی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: عید فطر نمایانگر شکوه و اقتدار مسلمانان است که همین امر مایه امید دوستان و ناامیدی دشمنان اسلام را فراهم می‌آورد.
وی همچنین عید سعید قربان، عید سعید فطر و عید غدیرخم را برجسته‌ترین اعیاد در مکتب اسلام و تشیع دانست و افزود: در بین همه اعیاد، عید سعید فطر از ویژگی و جلوه خاص برخوردار است.
مسعودی خاطرنشان کرد: عید فطر در حقیقت پاداش شب زنده داری، خشوع و خضوع و ذکر و یاد خدای بزرگ است بنابراین شادمانی دراین روزارزش و اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی ادامه داد: این عید جلوه‌ای از وحدت همه مسلمانان است؛ چرا که با اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی می‌توان بردشمنان غلبه کرد.
این مسئول ابرازکرد: مسلمانان باید بدانند با وحدت و همدلی تمام نقشه‌های استکبار جهانی خنثی و به طور قطع تمام نقشه‌های شوم آنان به شکست تبدیل می‌شود.
وی در ادامه ماه رمضان را بهترین ماه و عید سعید فطر را بهترین روز برای تمرین همدلی، اخوت و برادری دانست و گفت: روز عید سعید فطر مایه شرف و عزت مسلمانان جهان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز یادآورشد: روز عید سعید فطر بعنوان یکی از عیدهای بزرگ مسلمانان، روز نمایش وحدت و عظمت امت اسلامی و مبارزه با دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام مسعودی افزود: نماز عید فطر اجتماع بزرگ مسلمانان است که از بعد سیاسی و اجتماعی حائز اهمیت ویژه‌ای در دنیا است.
وی درپایان با تاکید برضرورت شرکت همه مردم درنمازعید فطرگفت: نماز عید فطر بعد از یک ماه بندگی یکی از بزرگترین اعمال برای انسان محسوب می‌شود بنابراین ازآحاد مردم انتظار می‌رود دراین نماز شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار