نماینده کهگیلویه خبر داد؛

اخذ مجوز احداث باند اضطراری در پارک جنگلی دشت مازه در دهدشت

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث این باند پس از مشخص شدن زمین آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۹ 17 June 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه در دهدشت خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث این باند پس از مشخص شدن زمین آغاز خواهد شد.

وی افزود: در حال رایزنی با سپاه پاسداران برای اختصاص زمینی در دشت ‌مازه جهت احداث باند اضطراری هستیم.

عدل هاشمی‌پور تصریح کرد: مجوز راه‌اندازی سه باند اضطراری در کشور صادر شده و در بودجه نیز پیش‌بینی شده است که یکی از این باندها مربوط به شهر دهدشت است.

هاشمی پور با اشاره به یآس و نا امیدی بخصوص تعجب مردم از احداث باند فرودگاه در شهر دهدشت افزود: چرا ما نباید مانند بقیه مردم زندگی کنیم؟ چرا کهگیلویه نباید باند فرودگاه داشته باشد؟چه اشکال دارد باندی که پنج تا 6 میلیارد بیشتر هزینه ندارد برای ورود مهمانان راه‌اندازی شود؟

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد : وقتی وزیری مسؤولی به یاسوج سفر می‌کند مشکلات جاده‌ای اجازه نمی‌دهد برای بازدید از حوزه انتخابیه ما وارد شوند.

عدل هاشمی پور راه‌اندازی این باند را در راستای تسریع و تسهیل در رفت و آمد مقامات و وزرا به حوزه انتخابیه عنوان کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان صحبت های خود گفت: برای انتقال بیماران در روستاهای صعب‌العبور نیاز به بالگرد اورژانس داریم اما چون باند اضطراری نداشتیم تاکنون محقق نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار