سرپرست استانداری قم:

فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان منتقل شود

سرپرست استانداری قم بر ضرورت انتقال و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید و آشنایی آنها با آرمان های شهدا تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 14 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فریدون همتی در دیدار با سرهنگ احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، آشنا کردن نسل های آینده با ارزشهای شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس را مهم و ضروری خواند و افزود: تاثیر این آثار بر نسل جدید علاوه بر شناخت ایثار و فداکاری های نسل های پیش خود در حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از ایران اسلامی، موجب زنده ماندن احساس و اشتیاق وطن پرستی و آمادگی برای فداکاری برای کشور در نسل جدید می شود.

وی حفظ و ترویج آثار و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را موجب درخشش هرچه بیشتر این دوره در تاریخ کشور دانست و خاطرنشان کرد: اهتمام استانداری و همه دولتمردان در کشور بر خدمت رسانی به این مجموعه می باشد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و اهمیت ویژه آن در نگاه دولت تدبیر و امید، افزود: باید با بهره گیری از تجربیات گذشته و رفع چالش های احتمالی در مسیر کار برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با وسعت و دقت و باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

در ابتدای این دیدار سرهنگ احمد حسینی نیز با بیان ساختار تشکیلاتی و مدیریتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح کشور و استان و همچنین تاریخچه شکل گیری آن، به تشریح برنامه ها، اهداف و کارکردهای این بنیاد در استان و نیز اطلاعاتی در مورد اسناد تهیه شده در این مجموعه پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار