جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی استانهای کشور در تهران

مهندس اسلامی که در جلسه منطقه ای بررسی طرح های اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران سخن می گفت، با اشاره به این که مازندران، با بیشترین جذب اعتبارات تخصیصی، پیشرو استان های یاد شده است، افزود: 10 میلیارد تومان به سرجمع اعتبارات مازندران بخاطر کسب رتبه اول جذب اعتبارات طرح های اشتالزایی روستایی اضافه شده است
کد خبر: ۶۰۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 10 May 2018

 جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی استان های تهران

جلسه منطقه ای بررسی طرح های اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران با حضور معاون مناطق محروم و روستایی رییس جمهور، رییس بنیاد مستعفان کشور، مدیر عامل بانک سینای کشور، معاونین عمرانی استانداری ها و روسای بانک های سینای استان های یاده شده در استانداری مازندران برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران با اشاره به این که عزم دولت بر توسعه اشتغال در روستاها نشانگر این است که روستاها میدان کار است، گفت: رونق اشتغال، تقویت معیشت و اقتصاد روستا و تثبیت جمعیت روستاها هدف اصلی اجرای این طرح هاست.

استاندار با بیان این که مازندران، با بیشترین جذب اعتبارات تخصیصی، پیشرو استان های یاد شده است، افزود: از 166 طرح درخواستی مازندران، 71 طرح مصوب شده و  قرارداد 54 طرح منعقد شده است.

اسلامی، افزود: تسهیلات 44 طرح از این طرح ها پرداخت شده و 18 طرح به بهره برداری رسیده است. مقام عالی دولت در مازندران گفت: 10 میلیارد تومان به سرجمع اعتبارات مازندران بخاطر کسب رتبه اول جذب اعتبارات طرح های اشتالزایی روستایی اضافه شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار