وقوع دوفقره تصادف فوتی درآزادراه همدان_ساوه

رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف فوتی در تعطیلات گذشته در آزاد راه همدان_ساوه خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 13 July 2015
رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع دو فقره تصادف فوتی در تعطیلات گذشته در آزاد راه همدان_ساوه خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ "مهدی شاکری" اظهار کرد: در تاریخ 17 تیر سال‌جاری ساعت 12:30 یک دستگاه سواری پژو در آزاد راه همدان_ ساوه واژگون شد و حاصل این تصادف فوت خانمی 30 ساله بود که طبق بررسی‌های انجام شده علت واژگونی این تصادف خواب‌آلودگی راننده اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان ادامه داد: همچنین در تاریخ 19 تیر سال‌جاری ساعت 13:30 یک دستگاه سواری پژو 405 در آزاد راه همدان_ساوه واژگون شد و در این واژگونی، پیرمردی 70 ساله که سرنشین بود، فوت کرد.

سرهنگ شاکری یادآور شد: اکثر تصادفات در آزاد راه همدان_ساوه از سمت تهران به همدان به وقوع می‌پیوندد همچنین باید برای ایام تعطیلات عیدفطر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا آمار تصادفات کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه هفته‌جاری پیک ترافیکی در جاده‌های استان آغاز می‌شود و با توجه به اینکه استان همدان جزو استان‌های مواصلاتی محسوب می‌شود، نیروهای کمکی انتظامی آماده‌باش خواهند بود.

سرهنگ شاکری تصریح کرد: 10 دستگاه خودرو از واحدهای انتظامی برای این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران است.

وی گفت: با پایان ایام ماه رمضان سفرهای تابستانی هم‌وطنان آغاز می‌شود و به این ترتیب نیروهای آموزشی از تهران به همدان می‌آیند و به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

سرهنگ شاکری با بیان اینکه نصب برخی تابلوها و بنرهای هشداردهنده در کاهش تصادفات تاثیرگذار است، تاکید کرد: تعداد قابل توجهی بنر، حاوی عکس‌های تصادفات و توصیه‌های ایمنی را تهیه کرده‌ایم که در جاد‌های مواصلاتی استان نصب خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار