آیت الله شبستری:

آمریکایی‌ها بیش از ایران نیاز دارند تا توافق حاصل شود/ غربی‌ها با وجود ادعاها در مذاکرات هسته‌ای وا مانده‌اند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه غربی‌ها با وجود ادعاهای خود در مذاکرات هسته‌ای وا مانده‌اند و آمریکا بیش از ایران نیاز دارند تاتوافق حاصل شود، گفت:از نگاه ملت ایران در این مذاکرات چه توافق حاصل شود چه نشود، پیروز میدان ملت ایران است.
کد خبر: ۵۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 10 July 2015
خبرگزاری فارس: آمریکایی‌ها بیش از ایران نیاز دارند تا توافق حاصل شود/ غربی‌ها با وجود ادعاها در مذاکرات هسته‌ای وا مانده‌اند

، آیت الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمام ایام سال اظهار داشت: همانگونه که در ماه مبارک رمضان در مورد رعایت مسائل شرعی دقت کافی داریم باید در دیگر ایام سال نیز به این مسئله توجه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی و تهمت زدن خصوصا در ایام پیش روی انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب چند رای بیشتر نباید صورت گیرد و این حق‌الناس است که باید رعایت شود.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به شرایط پیدایش اسرائیل در منطقه یادآور شد: استکبار جهانی در ابتدا تلاش داشت تا آرزوی نیل تا فرات در پیدایش اسرائیل صورت گیرد ولی آنان در اهداف خود ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: روز جهانی قدس، روز رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

‌آیت‌الله محسن مجتهدشبستری افزود: راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین در حقیقت نمایش اقتدار امت اسلامی است.

* داعشی‌ها خواهر یا برادر تنی اسرائیل هستند/ وحدت داعش و اسرائیل

وی با اشاره به پیدایش گروهک تکفیری‌ داعش افزود: این گروه خواهر یا برادر تنی اسرائیل هستند و داعشی‌ها راجع به اسرائیل هیچگونه موضعی ندارند و بلکه گفته می‌شود داعشی‌ها روز قدس را تحریم کرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجروحان داعشی‌ها در بیمارستان‌های اسرائیل بستری می‌شود و این نشان از وحدت این دو دارد.

امام جمعه تبریز افزود: راهپیمایی روز قدس در واقع محکوم کردن داعشی‌ها است و این حرکت بزرگ مردم مسلمان ایران برای غرب نیز پیامی دارد.

آیت الله مجتهدشبستری عنوان کرد: بیداری ملت ایران در مقابله با حرکت‌های ضد جهان اسلام  پیام مهم این راهپیمایی پر شکوه است.

وی یادآور شد: در راهپیمایی بزرگ روز قدس در نقاط مختلف شعار مرگ بر داعش طنین‌انداز شد و مردم نابودی این گروهک را خواستار شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حادثه مسجد گوهرشاد، گفت: مردمی که برای اعلام نفرت و انزجار از بی‌حجابی در مسجد گوهر شاد جمع شده بودند کشتار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکنون مقاومت خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی یادآور شد: این حجم و نوع از مذاکرات سیاسی در جهان اتفاقی بی‌نظیر است و مذاکرات طولانی و پیچیده‌ای در جریان است و غربی‌ها با وجود ادعاهای خود در این مذاکرات وا مانده‌اند و آمریکا بیش از ایران نیاز دارند تا توافق حاصل شود.

وی گفت: از نگاه ملت ایران در این مذاکرات چه توافق حاصل شود چه نشود، پیروز میدان، ملت ایران خواهند بود.

امام جمعه تبریز یادآور شد: ملت ایران بر سر آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و این ارزشها را با هیچ قیمتی معامله نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار