سال گذشته صورت گرفت

شرکت 2هزارنفر در طرح گفتمان دینی

تابناک: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته با اجرای طرح گفتمان‌های دینی، بیش از 2 هزار نفر در این طرح شرکت کردند که نشان از موفقیت این طرح در استان اصفهان داشت.
کد خبر: ۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 09 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی اظهار کرد: در سال گذشته با اجرای مسابقه اینترنتی و پیامکی به مناسبت‌های مهم در سایت اصفهان تبیان، بیش از 2هزار نفر از سراسر کشور شرکت کردند و به برندگان نیز جوایز نقدی اهداء شد.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان از سال‌های گذشته تاکنون، در حوزه فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌‌ای انجام داده که از جمله آن می‌توان به تهیه و تولید نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص)، بهار فاطمی، اما و اگرهای فضای مجازی، اعتکاف و میلاد حضرت مهدی (عج) اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه به بیان دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی در حوزه فضای مجازی پرداخت و بیان کرد: ارسال پیامک‌های مختلف به مناسبت اعیاد و شهادت‌ ائمه معصومین (ع)، اجرای آموزش‌های مختلف الکترونیکی و مجازی ویژه روحانیون مستقر در سایت اصفهان تبیان نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی ادامه داد: ثبت اخبار هیئت‌های مذهبی و گفتمان‌های دینی در سایت‌های اصفهان و گفتمان دینی از دیگر برنامه‌های این حوزه است که با موفقیت انجام شد.

فقیهی به عملکرد معاونت مالی و اداری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز اشاره و اضافه کرد: این معاونت متولی حمایت و پشتیبانی از عملکرد همه اجزا و برنامه‌های اداری و فرهنگی اداره بوده و علاوه بر پشتیبانی از طرح‌های فرهنگی متولی جذب و گزینش پرسنل اداری، امور اداری پرسنل و مکانیزه کردن فعالیت‌های اداره است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار