اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای دو گانه نیروهای مسلح

رئیس هیات سه گانه کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای سه گانه نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 19 April 2018

آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه از اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای دوگانه نیروی های مسلح کشور و انتخابی سیزم خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه از اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای دوگانه نیروی های مسلح کشور و انتخابی سیزم خبر داد.
آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت :مسابقات دوگانه نیروی های مسلح و انتخابی مسابقات سیزم در اصفهان برگزار می شود .
لوا ادامه داد:این رقابتها روز جمعه 31 فروردین ماه با حضور قهرمانان و ملی پوشان نیروهای مسلح بمدت یک روز در اصفهان برگزار می شود و از استان کهگیلویه وبویراحمد علی عباس نژاد ملی پوش تیم ملی سه گانه کشور حضور دارد.
رئیس هیات سه گانه استان و سرمربی تیم ملی تیم گانه کشور افزود :مسابقات دوگانه نیروی های مسلح و انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح جهت اعزام به رقابتهای سیزم در دو ماده دو و دوچرخه برگزار می شود و شرکت کنندگان 10 کیلومتر دو ،40 کیلو متر دوچرخه سواری و 5 کیلو متر دو را طی خواهند کرد .
رقابتهای سیزم مرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار و نفرات برتر این مسابقات بهمراه دیگر نفرات برتر مسابقات نیروی های مسلح عازم این مسابقات می شوند.
اضافه می کنم آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه استان و سرمربی تیم ملی ،در این مسابقات بعنوان مربی علی عباس نژاد را همراهی می کند .
برای این دو ملی پوش تیم ملی در این مسابقات آرزوی موفقیت داریم .
 
اعزام ملی پوش سه گانه استان ،عازم رقابتهای دو گانه نیروهای مسلح 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار