بخشدار سوق عنوان کرد؛

گلایه شهروندان سوقی از قطعی آب

قطعی آب شهر سوق به مدت ۴۸ ساعت منجر به گلایه مندی مردم این شهر شد. 
کد خبر: ۵۸۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 04 April 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، قطعی و نبود آب آشامیدنی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۱۳ و ۱۴ فرودین ۹۷) منجر به گلایه مندی و نگرانی مردم شهر سوق شد.

بخشدار سوق دلیل قطعی آب در روز نخست را نوسانات برق در تابلوی برق و کلید مادر بیان کرد و گفت: متاسفانه نوسانات برق باعث شد تابلوی مادر دچار اختلال شود که با تلاش اداره آب و فاضلاب تا پاسی از شب این مشکل حل شد.

رزمجو افزود: بعد از رفع این مشکل، پمپ آب در حین آبگیری به علت نوسانات برق دچار اختلال و از کار افتادگی شد و با تلاش کارکنان آب و فاضلاب شهری این مشکل تا بعد ظهر دیروز رفع شد.

وی به مصرف بهینه آب و فرهنگ سازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: مردم سعی کنند در مصرف آب صرفه جویی و از هدر دادن آب خودداری کنند.

بخشدار سوق خواستار افزایش قطر لوله آب آشامیدنی شهر سوق و تعویض آن به دلیل فرسوده بودن شد و افزود: هرساله در بیشتر محله‌ها و مناطق شهر سوق مشکل کم آبی وجود دارد و آن هم به دلیل رسوب گذاری و فرسودگی لوله هاست که حتما باید تعویض شوند.

شهر سوق در فاصله ۱۵ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واقع شده است. ۶ شهر استان امسال با تنش آبی مواجه هستند که شهر سوق جزو این شهر‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار