معاون فرماندار ساوجبلاغ

وزارت جهاد کشاورزی از خواب خرگوشی برخیزد

معاون اداری مالی فرماندار ساوجبلاغ گفت: اگر وزارت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه آن از خواب خرگوشی خود برنخیزند باید فاتحه همین مقدار اراضی کشاورزی باقی‌مانده در ساوجبلاغ را هم خواند.
کد خبر: ۵۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 06 July 2015
معاون اداری مالی فرماندار ساوجبلاغ گفت: اگر وزارت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه آن از خواب خرگوشی خود برنخیزند باید فاتحه همین مقدار اراضی کشاورزی باقی‌مانده در ساوجبلاغ را هم خواند.
عیسی قبادی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان اینکه ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش کشاورزی است و می‌تواند در تولید بسیاری از محصولات به عنوان قطب کشاورزی محسوب شود، افزود: متأسفانه عده ای سودجو برای رسیدن به منافع بیشتر درصدد تخریب این زمین‌های و تغییر کاربری انها هستند که لازم است با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی مانع از تخلف این سودجویان شویم.
وی افزود: شهرستانی که از نظر کشاورزی و صنعتی سرآمد شهرستان‌های استان تهران بوده امروز با مشکل مواجه شده و باید برای ساوجبلاغ چاره‌ای اندیشید.
معاون اداری مالی فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: کشاورزی ما به شدت و با سرعت در حال نابودی است و همه زمین‌های ما در حال تبدیل شدن به باغ‌شهر شده و با این پیشرفت نباید اجازه دهیم عده‌ای سودجو با خرید اراضی و تبدیل کردن آن به ویلا آینده شهرستان و تولید را به ورطه نابودی بکشانند.
قبادی با اشاره به اینکه اگر وزارت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه آن از خواب خرگوشی خود برنخیزند باید فاتحه همین مقدار اراضی باقی‌مانده را خواند،‌ تأکید کرد: مشکل به همین‌جا ختم نمی‌شود در بالادست اتوبان اراضی شنی لم‌یزرع در ید قدرت منابع طبیعی قرار گرفته و بیشتر بودجه خود را صرف حراست و نگهبانی این اراضی پرداخت می‌کنند و در پایین دست دشت حاصلخیز ساوجبلاغ دست‌خوش ساخت‌و‌ساز ویلا و باغ‌شهر قرار می‌گیرد.
وی افزود: طرح آمایش سرزمین کمک می‌کند تا افرادی که مایل به داشتن ویلا باشند، اراضی شنی و لم‌یزرع را انتخاب کنند و زمین‌های کشاورزی که منابع و ثروت ملی ما هستند نابود نشوند.
این مسئول ادامه داد: اعتبارات عمرانی بسیار ناچیز است اما قرار نیست به خاطر کمبود اعتبار از کارهای که می‌توانیم انجام بدهیم باز بمانیم لذا باید با مدیریت صحیح رویکرد را تغییر بدهیم و شهرستان را از بحران‌ها نجات دهیم.
معاون برنامه‌ریزی از بازدید ماهانه طرح‌های عمرانی در شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان شهریور برنامه ششم توسعه تدوین می‌شود و ما باید جای خودمان را در برنامه ششم ببینیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اینطور بنظر میاد آقای معاون قرار است جای رییس بنشیند و فرماندار شود!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
خدا حافظ جناب پالیزگیر
تا حدودی آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ایشان (معاون)قدش بلند اما نه به اندازه فرماندار
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار