لغو کنسرت ها دلیل استعفایم نبود

کد خبر: ۵۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 05 July 2015
به گزارش تابناک یزد، رییس مستعفی دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: به دلایل مشغله های کاری و مشکلاتی که وجود داشت، ترجیح دادم فضا را برای کسانی که می توانند کار کنند، باز کنم. به هرحال باید کاری کرد که عاقبت به خیر شد و من به دنبال عاقبت به خیری بودم.

پیروز ارجمند رییس مستعفی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفت وگو با جماران در پاسخ به این سئوال که دلایل استعفای شما چه بوده است، اظهار کرد: مشکلاتی که در وزارت ارشاد و حوزه ی موسیقی وجود دارد آنقدر زیاد است که از یک جا به بعد به این نتیجه رسیدم که فضا را باز کنم تا فرد دیگری بیاید با انرژی تازه و مضاعف کار را جلو ببرد.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید فضا مهیا نبود که بتوان کار کرد یا مسائل دیگری در استعفای شما دخیل بوده است؟ افزود: همه چیز دست من نبود. من حوزه ی اختیارات محدودی داشتم و همه چیز را نمی توانستم مدیریت کنم و قاعدتا مجموعه عوامل و اجزایی می تواند با هم یک سیستم را پیش می برد.
ارجمند در پاسخ به این سئوال که لغو کنسرت ها و پیگیری آن ها تا چه اندازه در استعفای شما نقش داشت؟ افزود: شاید این بخش تاثیر زیادی نداشت چون بخش لغو کنسرت ها، دلایل و جلوگیری از این امر را با عشق پیگیری می کردم و اکثر اوقات پیگیری هایم جواب می داد و این موضوعی نبود که بتواند من را تحت فشار بگذارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار