بیش از ۲۰۰ رسانه علیه جمهوری اسلامی در حال فعالیت است

کد خبر: ۵۷۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷ 10 March 2018

تابناک / رئیس سازمان صدا و سیما گفت: امروز دشمن با ایجاد رسانه‌های فراوان به‌دنبال جذب افکار عمومی است و تاکنون بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، عبدالعلی علی‌عسگری عصر امروز در آیین رونمایی از افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت اظهار داشت: دشمن به دنبال تهاجم و رویارویی فرهنگی علیه ملت ایران است.

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید بر لزوم جذب افکار عمومی مردم خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ایجاد رسانه‌های فراوان به دنبال جذب افکار عمومی است و تاکنون بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب تشکیل داده است.

علی‌عسگری با اعلام اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب افکار جوانان است خاطرنشان کرد: این درست است که ما باید از فضای مجازی استفاده بهینه کنیم اما باید مراقب شبیخون فرهنگی دشمن نیز باشیم.

وی رسانه ملی را مدافع ملت ایران دانست و تصریح کرد: رسانه باید با مردم در تعامل باشد و سخنان آن‌ها را با ملایمت و آرامی به مسئولان منتقل کند تا مسئولانی نیر بتواند پاسخ خواسته‌های مردم را در قالب گزارش عملکرد از طریق رسانه ملی بدهند.

رئیس سازمان صدا و سیما مسئله محیط زیست را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های گیلان دانست و گفت: پروژه تولید برق از زباله به‌زودی در گیلان اجرایی می‌شود و رسانه ملی نیز در حوزه فرهنگ‌سازی هر اقدامی که بتواند انجام می‌دهد.

علی‌عسگری استان‌های گیلان و مازندران را بهترین نقاط جهان از نظر آب و هوا و طبیعت دانست و تصریح کرد: اشتغال یکی دیگر از دغدغه‌های مردم گیلان است و شایسته نیست استان زرخیزی مانند استان گیلان بیکار داشته باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به همسایگی گیلان و روسیه خاطرنشان کرد: کشور روسیه سالانه 40 میلیارد دلار غذا وارد می‌کند و استان گیلان باید به داشتن سهمی در صادرات غذا به روسیه برای خود اشتغال ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار