امام‌جمعه یزد: متأسفانه خدا درمانی در جامعه ما فراموش‌شده است

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه متأسفانه خدا درمانی در جامعه فراموش‌شده است، گفت: اگر انسان روح معنویت داشته باشد و از خدا بترسد، بسیاری از مشکلات، گرفتاری‌ها، انحراف‌ها و بی‌دینی‌ها حل می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 06 March 2018

آیت‌الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته خواهران سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: برای پیشگیری از بیماری‌ها باید یک کتابچه‌ای تنظیم شود که این کتاب بتواند در مدرسه‌ها از ابتدایی تا آخر مدرسه به مراحل مختلف تزریق شود و دستورات سبک زندگی ازنظر صاحب‌نظران را در این کتابچه بنویسید.

وی افزود: با این دستورات در کتابچه بچه‌ها در این سال‌ها یاد می‌گیرند که چه‌کاری انجام دهند که تغذیه، مراقبت بهداشتی آن چگونه باشد و این معلم مجبور می‌شود که این کتابچه را به دانش‌آموز آموزش دهد و با این آموزش‌ها دیگر دانش آموزان از همان اول به چاقی، فشارخون، دیابت و بیماری‌های دیگر مبتلا نمی‌شوند.

امام‌جمعه یزد با اشاره به اینکه اگر بهداشت، سلامت و سبک زندگی به بچه‌ها آموزش داده شود و آن‌ها پیشگیری کنند که چه‌کاری انجام دهد که دندان، بدن و دیگر اعضای آن‌ها سالم بماند و به بیماری‌های همچون چاقی، فشارخون، دیابت و غیره مبتلا نمی‌شوند.

آیت‌الله ناصری اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی در دانشگاه‌ها و عرصه‌های جامعه، خدا درمانی داشته باشیم و بچه‌ها، دانشجویان و دیگر افراد را باخدا آشنا کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه متأسفانه خدا درمانی در جامعه فراموش‌شده است، اضافه کرد: اگر انسان روح معنویت داشته باشد و از خدا بترسد، بسیاری از مشکلات، گرفتاری‌ها، انحراف‌ها و بی‌دینی‌ها حل می‌شود و بهتر می‌توانید جامعه و مردم را درمان کنید.

وی در پایان عنوان کرد: چرا به هتل داران و فست فودی ها بخش‌نامه نمی‌کنید و یا نظارتی بر روی فست فودی ها دیده نمی‌شود که این‌همه چربی و روغن‌سوخته به مردم ندهند و به هتل‌ها و فست فودی ها بخش‌نامه کنید که غذاها را بدون نمک و یا کم‌نمک پخت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار