استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 570 میلیارد تومان یارانه به مردم چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون حدود 570 میلیارد تومان به مردم این استان یارانه تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 05 July 2015
 قاسم سلیمانی دشتکی امشب در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: کشور از نظر بین المللی در شرایط دشواری است و عوامل استکبار سعی دارند به اسلام ناب محمدی خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه این تحرکات غلط نه تنها به پایه‌های مستحکم اسلام لرزه نمی‌اندازد، گفت: هدف آنان اسلام هراسی بود  و عمل آنان به نحوی یادآور رفتار زشت خوارج است که در نهایت به خودشان آسیب عمیق وارد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه دولت توانست تورم افسار گسیخته سالیان قبل را مهار کند، خاطر نشان کرد: گرچه تورم از میان نرفته است اما تا حدود زیادی آرامش به بازار برگشته و کنترل شده است.

وی با اشاره به نارضایتی برخی از مردم از حذف یارانه، اظهار داشت: هدفمندی یارانه‌ها در اصل طرح خوبی بود که متاسفانه بد اجرا شد و سطح توقع مردم از دولت در زمینه پرداخت یارانه را بالا برد و اقشار پردرآمد کشور باید برای رسیدن به ثبات انصراف دهند.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون بیش از 570 میلیارد تومان به مردم این استان یارانه پرداخت می‌شود در حالی که اعتبارات عمرانی این استان 140 میلیارد تومان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ورود جامعه خیران و سرمایه‌داران استان به منظور رونق اقتصادی استان، تصریح کرد: مدتی است که مقرر شده نشستی در راستای شناسایی متمکنان و دریافت کمک از آنان برگزار شود ولی تا به حال خبری از این نشست نشده است.

وی با اعطای کمک 270 میلیارد تومانی استانداری به شهرداری‌های استان خبر داد و افزود: پرداخت سهم 10 درصدی شهرداری‌ها از 20 سال پیش قانون شده بود اما هرگز پرداختی صورت نگرفته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار