با ثبت ۳ شکست و یک پیروزی رقم خورد؛

پایان کار تیم کبدی قم در لیگ دسته اول زنان کشور

رئیس هیئت کبدی استان قم از پایان کار تیم کبدی قم در لیگ دسته اول زنان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، مسلم رشیدی اظهار داشت: تیم کبدی بانوان قم که در مسابقات کبدی دسته اول زنان کشور در ارومیه شرکت کرده بود در حالی با ۳ شکست و یک پیروزی به کار خود پایان داد که سطح کیفی عملکرد این تیم نسبت به دوره قبل وضعیت بهتری پیدا کرده بود.

وی افزود: تیم کبدی زنان قم یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات بود که بر خلاف سایر تیم‌ها، از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار نبود و بازیکنان این تیم را نفراتی تشکیل می‌دادند که در حال کسب تجربه هستند و می‌توانند آینده روشنی برای کبدی قم در عرصه ورزش زنان ایران رقم بزنند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: در این رقابت‌ها تیم کبدی قم در گروه مرگ قرار گرفت و با تیم‌های مدعی قهرمانی همگروه شد و این موضوع در ناکامی قم در راه صعود تأثیر بسیار زیادی داشت با این حال کبدی کاران دختر قم باید به حضور در این مسابقات به میدانی برای یادگیری بنگرند و به فکر آینده باشند.

رشیدی بیان داشت: تیم کبدی قم در این رقابت‌ها در اولین بازی خود ۲۶ بر ۴۲ مغلوب آذربایجان شرقی شد و سپس در مسابقه برابر تیم قدرتمند تهران ۲۶ بر ۴۲ نتیجه را واگذار کرد و سپس در بازی با گلستان ۲۲ بر ۵۳ به پیروزی رسید و سرانجام در مسابقه برابر آذربایجان غربی ۱۷ بر ۴۲ مغلوب شد.

وی عنوان کرد: برگزاری ۴ مسابقه در مدت زمان تقریبی ۲۴ ساعت، فشار سنگینی روی تیم کبدی بانوان قم وارد کرد به طوری که برای بازیکنان کم سن و سال و جوان که از نظر بدنی نیز نسبت به بازیکنان فیزیکی و باتجربه حریف در وضعیت پایین‌تری قرار دارند، انجام ۴ بازی در این فاصله زمانی بسیار دشوار است.

رئیس هیئت کبدی استان قم تصریح کرد: کبدی بانوان در قم در دوره آموزش و رشد قرار دارد و امید ما بر این است که بتوانیم در ۴ سال آینده به سطح کیفی بسیار خوب و قابل رقابت با استان‌های برتر کشور برسیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار