امام جمعه یزد:

کار پلیس، یک توفیق الهی است

امام جمعه یزد با بیان این‌که خدمت پلیس در جامعه از بالاترین خدمات است، گفت: باید قدر این کار را بدانید که این یک توفیق الهی است و سعی کنید این توفیق را حفظ و تقویت کنید .
کد خبر: ۵۷۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 28 February 2018

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در جریان دیدار با فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم ناجا، اظهار کرد: همه ما رهروان راه خدا هستیم و به سوی کمال پیش می رویم، پس نباید گول شیاطین را بخوریم و از قافله عقب بمانیم .

وی با بیان این‌که برخی مواقع شایعاتی در جامعه به راحتی منتشر می شود، افزود: باید با تقویت و احیا کردن قدرت تفکر، حق را از باطل تشخیص دهید .

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به روایتی از پیامبر مکرم اسلام(ص) و تاکید بر برخورد با رافت و مهربانی با مردم، گفت: خدمت کردن به مردم امانت الهی است که باید درست انجام بدهیم که خدایی ناکرده خیانت نشود .

ناصری یزدی با بیان این‌که خدمت کردن به دین خدا، انقلاب و مردم همه امانات الهی هستند، تصریح کرد: حافظان نظم و امنیت کشور زحمت می کشند تا مردم در آسایش و آرامش باشند و اینها از الطاف خداوند است .

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: تکلیف پلیس در قبال افراد جامعه زیاد است و باید قدر این کار را بدانید که این یک توفیق الهی است و سعی کنید این توفیق را حفظ و تقویت کنید .

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شخصیت انسان در اخلاق اوست و کسی که شخصیت دارد بندگان خدا را تکریم نموده و اگر اشتباهی هم کرد عذرخواهی می‌کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار