آخرین فرصت ارائه آثار به دبیرخانه همایش ملی مناظرات رضوی در اردبیل

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی مناظرات رضوی گفت: شرکت‌کنندگان تا سوم مردادماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در قالب مقالات پژوهشی به دبیرخانه همایش مستقر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ارسال کنند.
کد خبر: ۵۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 04 July 2015
سعید نوریان، دبیر اجرایی نخستین همایش ملی مناظرات رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اظهار کرد: همزمان با دومین نشست اعضای اتاق فکر، پوستر نخسیتین همایش ملی و علمی- پژوهشی مناظرات رضوی در محل مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل رونمایی شد.
وی با اعلام اینکه همایش ملی مناظرات رضوی از سری برنامه‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، اعلام کرد: عزیزان شرکت‌کننده تا سوم مردادماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در قالب مقالات پژوهشی به دبیرخانه همایش مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نمایند.
دبیر اجرایی این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
دبیر تخصصی همایش ملی مناظرات رضوی در بخش دیگر سخنان خود با اعلام اینکه مناظره یکی از روش‌های تبلیغ در اسلام است ، تصریح کرد: آیین اختتامیه این همایش طی روزهای 28 و 29 مرداد ماه 94 در مجتمع فرهنگ و هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.
نشست اعضای اتاق فکر چهارشنبه هرهفته برگزار می‌شود و دومین نشست اعضای این اتاق فکر عصر روز دهم تیرماه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار