22 شهر ایلام از نعمت گاز برخوردار شده اند

مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از 25 شهر استان 22 شهر از نعمت گاز برخوردار شده ند و سه شهر باقی مانده که کار گاز کشی به این مناطق تا سه ماهه اول سال 97 آغاز می شود.
کد خبر: ۵۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 17 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس الهی در خصوص آخرین وضعیت گاز رسانی در استان، گفت: مراکز ده شهر ستان استان از نعمت گاز برخور دار هستند.

شمس الهی اظهار کرد: از 25 شهر استان 22 شهر از نعمت گاز برخوردار شده اند و سه شهر باقی مانده در حوزه جنوب استان شامل پهله زرین آباد و میمه و توحید از توابع هلیلان هستند.

وی افزود: این سه شهر به دلیل وضعیت صعب العبور و کوهستانی بودن منطقه و فاصله از خطوط اصلی انتقال گاز تا کنون از نعمت گاز کشی برخوردار نشده اند که با مشخص شدن پیمانکاران و برنامه ریزی پروژه، کار گاز کشی به این مناطق در پایان سال و یا تا سه ماهه اول سال 97 آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان عنوان کرد: با تلاش پرسنل شرکت گاز و مسئولان انشالله تا پایان سال گاز رسانی به توحید آغاز می شود.

شمس الهی تصریح کرد: در بخش روستایی 302 روستا از 601 روستای استان با 70 درصد ضریب نفوذ از نعمت گاز برخوردار هستند و همچنین سه شهر در ملکشاهی با پیشرفت صد درصدی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی تاکید کرد: در ادامه این روند روستاهای پهله زرین آباد در اولویت گاز رسانی قرار دارند.

 

 

 

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار