دکتر لاریجانی با حضور در بیت شهید دل آذر تاکید کرد؛

مجاهدت و شهادت عامل زنده بودن جامعه ایران است

رئیس مجلس با بیان اینکه مجاهدت عامل زنده بودن جامعه ایران است گفت: به طور حتم جامعه‌ای که لباس جهاد را از تن خارج کند، قطعا لباس خواری و ذلت را به تن می‌کند.
کد خبر: ۵۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲ 03 July 2015
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی عصر پنجشنبه با حضور در بیت خانواده شهید دل‌آذر، درگذشت پدر شهید جواد دل‌آذر را تسلیت گفت و برای مرحوم ابوالشهید حاج مهدی دل‌آذر طلب مغفرت کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه یکی از نکات مهم انقلاب اسلامی خلق نیروهای موثر و مجاهد بود، گفت: قطعا نهضت امام خمینی (ره) نهضتی پیش رونده و زنده بود زیرا شاهد هستیم خیلی از انقلاب‌های رخ داده در منطقه پس از مدتی خاموش شده و تغییر ماهیت داده‌اند که این موضوع به این علت بود که ریشه‌های این انقلاب‌ها به علت اصیل نبودن تضعیف و تخریب شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به علت پیروی از منش و راه اهل بیت زنده است، گفت: نسل جوان کشور قطعا از ثمره خون شهدا است که به پیشرفت‌های چشمگیر و جایگاه‌های والا دست یافته‌ است.

دکتر لاریجانی ادامه داد: از طرفی دیگر سنت اسلامی بر مجاهدت و شهادت تاکید دارد زیرا این موضوعات عامل زنده بودن جامعه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور حتم جامعه‌ای که لباس جهاد را از تن خارج کند، قطعا لباس خواری و ذلت را به تن می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار