گروه نمایش خیابانی آوای جنوب برگزار کرد؛

نمایش خیابانی مرگ پایان زندگی نیست در دهدشت اجرا شد

نمایش خیابانی مرگ پایان زندگی نیست در ششمین روز از دهه فجر در میدان مرکزی شهر دهدشت اجرای خیابانی شد.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 08 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه نمایش خیابانی" مرگ پایان زندگی نیست" برای عموم مردم اجرای عمومی شد.

رحیم دادوند کارگردان این نمایش به خبرنگار تابناک گفت: این نمایش تحت عنوان جشنواره استانی با موضوعات قرآنی و به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد. 

وی گفت: جشنواره استانی شامل عکاسی و نمایش خیابانی میباشد. 

دادونداضافه کرد: اکنون در حال اجرای مرحله ی اول جشنواره هستیم و در پایان مرحله اول سه نمایش برتر با انتخاب هییت داوران و با مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرتاسر استان اجرای خیابانی می شوند.

رحیم دادوند در مورد نمایش "مرگ پایان زندگی نیست" گفت: مخاطبین این نمایش در واقع همه رده های سنی هستند و هدف از اجرای این نمایش اینست که به مخاطبین خود می گوید تا در این دنیا زنده هستیم بهتر است قدر همدیگر را بدانیم و به هم محبت کنیم. 

وی ادامه داد: در واقع این نمایش به مخاطب میگوید بعد از فوت کردن پوشیدن لباس مشکی و ولخرجی های امروزی اصلأ ارزشی ندارد و تنها چیزی که مهم است صله ی رحم و ارتباط عاطفی و عشق به همنوع است.

این نمایش خیابانی با نویسندگی و کارگردانی رحیم دادوند و با هنرمندی اسحاق حسینی ،حمید یقوبی،حمید دهقان ،حسین صالحی ، رحیم دادوند اجرا شد. 

گزارشسید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار