باند بزرگ سرقت خودرو در ورامین منهدم شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از انهدام باند بزرگ سرقت در شهرستان ورامین خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 17 February 2015

به گزارش تسنیم سرهنگ شاپور فلاحی اظهار داشت: امنیت با حضور و همراهی خود مردم ایجاد می‌شود و پلیس به عنوان فرزندان ملت در حفظ و صیانت از دستاوردهای شهدا و ایجاد امنیت پایدار تلاش  می کند، همواره باید بدانیم که هیچ توسعه‌ای بدون امنیت صورت نمی گیرد.
وی افزود: ایجاد حس امنیت در میان شهروندان فقط با اقدامات عملیاتی و کشف جرایم توسط پلیس صورت نمی گیرد و امروز رابطه  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با مردم بر اساس محبت، اعتماد و احترام است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین با اشاره به اینکه شهرستان ورامین از لحاظ جمعیت و وسعت یکی از بزرگترین شهرستان های تحت پوشش فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران است، گفت: از زمان استقرار ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران در شهرستان ورامین شاهد ایجاد نظم، امنیت و رشد کشف جرایم در حوزه استحفاظی شرق استان تهران، به ویژه در  شهرستان ورامین هستیم.
وی تاکید کرد:  ایجاد امنیت روانی و روحی برای شهروندان، کاهش جرایم  خشن و مسلحانه، کاهش نزاع های خیابانی، ساماندهی اتباع بیگانه غیر مجاز، گسترش ایستگاه های پلیس، تکریم ارباب رجوع در کلانتری‌ها از جمله اقدامات نیروی انتظامی شهرستان ورامین در سال جاری بود که به طور قطع حضور ستاد فرماندهی شرق استان تهران نقش مهمی درایجاد این دستاوردها داشته است.
سرهنگ فلاحی عنوان کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی پلیس شاهد کاهش محسوس توزیع مواد مخدر و کشف باندهای مواد مخدر در  سال جاری بودیم که کشف بیش از یک تن و سیصد کیلو گرم انواع مواد مخدر در ورامین از جمله اقدامات پلیس برای مبارزه با باندهای مواد مخدر است.
وی تصریح کرد: با توجه به وسعت زیاد شهرستان و برای  تسریع در عملیات های  پلیس و افزایش امنیت در کلیه مناطق، نیروی نتظامی ورامین اقدام به راه اندازی ایستگاه های پلیس در روستاهای  قلعه بلند، لاله های بهشت کویر، محمد آباد عربها در بخش جواد آباد کرده که موجب رضایتمندی مردم شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین اظهار کرد: از ابتدای سال 93 تا کنون هیچگونه جرایم خشن و مسلحانه ای در شهرستان ورامین رخ نداده است که همکاری مردم  و برخورد قاطع  قوه قضائیه با تبهکاران در این میان موثر بوده است.
وی با اشاره به نامناسب بودن  فضای ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ورامین گفت: ساختمان فعلی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ورامین متعلق به ستاد بحران شهرستان است و فضای اداری و مناسب برای انجام امور روزانه نیروی انتظامی ورامین نیست.
سرهنگ فلاحی تاکید کرد: در حال حاضر کلانتری های 11 و 13 به صورت استیجاری و کلانتری 12 و روستای آبباریک نیز به صورت امانی در اختیار نیروی انتظامی ورامین است که تهیه زمین و استقرار کامل کلانتری ها در ساختمان های مناسب همت همه مسئولان را می طلبد.
وی درباره مهمترین معضلات  انتظامی  شهرستان ورامین گفت: برخی از جرایم و معضلات اجتماعی در کلیه شهرستان ها وجود دارد اما در شهرستان ورامین حضور اتباع بیگانه و عدم ساماندهی آن ها از مهمترین دغدغه های نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان ورامین از ابتدای سال با کمک و حمایت ارگان ها  مختلف اقدامات خوبی برای ساماندهی و جمع آوری اتباع بیگانه غیر مجاز انجام داده است.
وی گفت: از آغاز امسال تاکنون کشفیات سرقت در ورامین 107 درصد رشد داشته که سبب شده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از لحاظ کشفیات سرقت و جرایم رتبه نخست در میان شهرستان های شرق استان تهران در این شاخص به دست آورد.
سرهنگ فلاحی کشف و انهدام باندهای سرقت خودرو و موتور سیکلت، کشف و انهدام باندهای مواد مخدر و سارقان منزل را از مهمترین کشفیات نیروی انتظامی ورامین امسال اعلام کرد.
وی با اشاره به کشف و انهدام یکی از پیچیده ترین باندهای سرقت خودرو در ورامین گفت: با تلاش پرسنل نیروی انتظامی و اشراف کامل اطلاعاتی، باند بزرگ سرقت خودرو که اقدام به سرقت خودرو از شهرستان ها و استان های همجوار و انتقال آن ها به ورامین می‌کرد متلاشی شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین بیان کرد: سارقان بعد از سرقت  خودرو در شهرستان ها و استان های همجوار با انتقال  خودرو به گاراژی اقدام به اوراق وسائل نقلیه به صورت فنی وبسیار حرفه ای می کردند که در همین رابطه  3 متهم  در محل جرم  دستگیر و 3 دستگاه خودروی پراید نیز کشف شد، متهمان نیز برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار